Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво не харесвам в 156-цата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • кажи го на тия!

    http://alfa-romeo.testdrive.bg/

    накой знае ли защо не могат да се качват снимки директно тук, че ми иска линк.......??!!

    данеби повредата да е в моя тв??

    едит:
    да бе, верно че 156 била ВИСОК!!
    4 години я карам с мисълта за среден!!
    утре ще я почерпя с 30кинта газ. дано ми прости.
    Last edited by ALFonsOlder; d.m.y г., 20:53.
    sigpic156 SW 2001 бивша.

    Comment


    • Моята ще я напълня до горе с бензин. Това и харесвам- няма газ
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:38.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • 156 e в D-Segment, а 166 в Е-Segment (Executive). И ако 156 е във високия клас, то 166 трябва да е в ултра-високия-луксозен клас, защото съм карал и двете и съм наясно коя какво предлага.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • Тази класация на какво се базира?
          Струва ми се странно 159 да е в по-ниска категория от 156.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Тази класация на какво се базира?
            Струва ми се странно 159 да е в по-ниска категория от 156.
            Преди малко звъннах на италианците да ги питам - така е.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • А 155 тогава в кой клас трябва да е била, по тази логика? В класа на стреч-лимузините ли?
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • Сравнявате коли от различни поколения( 155, 156, 159). Можеби и ,,волга,, е била висок клас за времето си.
                sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                Comment


                • Или е, или не е. Няма такова понятие - била е в еди кой си клас. Като е била, още е в него, макар и да е на 20 години.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от van_dal
                    Не ми харесва, защото не е правена за зимни условия. Корите и пластмасите и дрънчат зимата, двигателя се чува в купето, нисък клас кола. Особенно ме дразни държача на шоф. врата, така пука се едно ще се изкърти всеки момент, а самата кола е запазена, не е юркана много и не е на много километри. Дразни ме, че зимата и изпускат амортисьорите на багажника. Дразни ме, че зимата нямам парно и харчи като ламя, защото върви само студена, абе дразнеща работа....
                    Забравил си Фиата, как е бил , ми се струва
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • за мнението на van_dal

                      "Не ми харесва, защото не е правена за зимни условия. Корите и пластмасите и дрънчат зимата, двигателя се чува в купето, нисък клас кола. Особенно ме дразни държача на шоф. врата, така пука се едно ще се изкърти всеки момент, а самата кола е запазена, не е юркана много и не е на много километри. Дразни ме, че зимата и изпускат амортисьорите на багажника. Дразни ме, че зимата нямам парно и харчи като ламя, защото върви само студена, абе дразнеща работа...."

                      С изключение на шумния двигател който на мен ми гали ухото, другото е така за съжаление. Бавно загряващ да затопли купето и размрази прозорците, еле пък за тия дето караме и на газ - много е изнервящ. Особено когато човек кара Мерцедеси и те загряват два пъти по-бързо. Как са я правили тая Алфа, не знам.
                      Дразни ме също и че моторчето на парното тръгва когато си иска. В два форумни сервиза я карах изрично тая Алфа и не можаха да му намерят проблем - не е да кажеш да не съм му дирил решение.
                      За замръзващата ръчна зимата (като на всяка италианка), за чупещите се външни пластмасови дръжки на задните врати, лесно замръзващите бутони и уплътнения на предните + емблемата върху ключалката на багажника, за прекалено бързо свършващото резервоарче (само 4л) на чистачките с отвор за пълнене колкото монета от 5ст. да не говорим. На мечоците отвора му е направен удобно толкова голям, че да си мушнеш юмрука в него - или да наливаш с кофа ако искаш в 7 (седем!) литровия резервоар. Както и за ниския клиърънс отпред на 15'ки заради кората под двигателя. Снегът отдолу направо "повдига" колата...и дотам. Пуканията на евтината пластмаса-имитация на кожа и на махагон (!) са бял кахър.
                      Като цяло не ми харесва, че 156 седан 2.0 не става за зимни условия и че е нисък клас кола като цяло. Ипсилона ми беше едва ли не с повече екстри.
                      Alfa 156 2.0 - ех,
                      Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                      Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                      Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                      Comment


                      • Колеги оплакванията дето чета напоследък са си изцяло причинени от неизправности които ние така и не сме отстранили. Голямото мрънкяне за зимния студ. Ами да ама какво е виновна колата че някой е изрязал с флекс ЕГР-а и е променил топлинната рециркулация. А калорифера в един момент ще го накарам да проработи, не е по-голям инат от мене. Да старата 155 загрява за минута ама пък и лесно прегрява после. Другото за скърцането и тропането си е наш дерт. Не караме японски коли с вечни щипки на корите. Нови щипки и силиконов спрей вършат чудеса. И да не забравяме че тези коли са правени за нормални пътища а не за нашите офроуд трасета
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                          А 155 тогава в кой клас трябва да е била, по тази логика? В класа на стреч-лимузините ли?
                          Очевидно най-вярната класация е направил самият производител, като е систематизирал наименовенията на моделите. Примерно 3 отделни класа:

                          14Х
                          15Х
                          16Х


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                            Колеги оплакванията дето чета напоследък са си изцяло причинени от неизправности които ние така и не сме отстранили. Голямото мрънкяне за зимния студ. Ами да ама какво е виновна колата че някой е изрязал с флекс ЕГР-а и е променил топлинната рециркулация. А калорифера в един момент ще го накарам да проработи, не е по-голям инат от мене. Да старата 155 загрява за минута ама пък и лесно прегрява после. Другото за скърцането и тропането си е наш дерт. Не караме японски коли с вечни щипки на корите. Нови щипки и силиконов спрей вършат чудеса. И да не забравяме че тези коли са правени за нормални пътища а не за нашите офроуд трасета
                            Накрая пускай калориферо с копче и тва е............... Твойта кола е сглобявана от инженеро-Тоци Бегали
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Накрая пускай калориферо с копче и тва е............... Твойта кола е сглобявана от инженеро-Тоци Бегали
                              Aaaaa и този вариант съм предвидил )))
                              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                              Peugeot 508 RXH 02.2013

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                                "Не ми харесва, защото не е правена за зимни условия. Корите и пластмасите и дрънчат зимата, двигателя се чува в купето, нисък клас кола. Особенно ме дразни държача на шоф. врата, така пука се едно ще се изкърти всеки момент, а самата кола е запазена, не е юркана много и не е на много километри. Дразни ме, че зимата и изпускат амортисьорите на багажника. Дразни ме, че зимата нямам парно и харчи като ламя, защото върви само студена, абе дразнеща работа...."

                                С изключение на шумния двигател който на мен ми гали ухото, другото е така за съжаление. Бавно загряващ да затопли купето и размрази прозорците, еле пък за тия дето караме и на газ - много е изнервящ. Особено когато човек кара Мерцедеси и те загряват два пъти по-бързо. Как са я правили тая Алфа, не знам.
                                Дразни ме също и че моторчето на парното тръгва когато си иска. В два форумни сервиза я карах изрично тая Алфа и не можаха да му намерят проблем - не е да кажеш да не съм му дирил решение.
                                За замръзващата ръчна зимата (като на всяка италианка), за чупещите се външни пластмасови дръжки на задните врати, лесно замръзващите бутони и уплътнения на предните + емблемата върху ключалката на багажника, за прекалено бързо свършващото резервоарче (само 4л) на чистачките с отвор за пълнене колкото монета от 5ст. да не говорим. На мечоците отвора му е направен удобно толкова голям, че да си мушнеш юмрука в него - или да наливаш с кофа ако искаш в 7 (седем!) литровия резервоар. Както и за ниския клиърънс отпред на 15'ки заради кората под двигателя. Снегът отдолу направо "повдига" колата...и дотам. Пуканията на евтината пластмаса-имитация на кожа и на махагон (!) са бял кахър.
                                Като цяло не ми харесва, че 156 седан 2.0 не става за зимни условия и че е нисък клас кола като цяло. Ипсилона ми беше едва ли не с повече екстри.
                                Уни-кално. Можеш да си вкараш юмрука в резервара за течност за чистачки. Това сигурно доставя страхотно усещане. Айде да не се хвалят такива допотопни кошове в тоя форум, моля. Ако някой мисли, че мерцедесо е най-,може да се пробва с мойта 8 клапанова 164-ка. За управлението, което е малко по-добро от това на Москвича ми няма да споменавам, както и за директното управление на Алфа. Мерцедесо какво има - една гола возия, на преобръщаша се лодка. Всичко останало е допотопно в него. Пример: Алфа слагат фарове с лупи 92-ра, а на Е класата кога слагат, ми 2003-та. Постоянно ме заслепяват очиларки и цедки с ксенон на рефлекторен фар, примерно. Ама можеш да си вкараш юмрука в казанчето им, чудно. Имаш си и динамика на Икарус, какво ти трябва повече?! Ако може едни 4бр. ръчни стъкла, запазена марка! Моторче на парното ли - "таралежa" на мерцедесо отдавна е изгорял, ама много отдавна. И няма намиране, не и работещ. Също така безценно, вместо 156 2.0 ако караш С200 една сутрин да си го намериш с откраднат комутатор, който струва 350лв на 20 годишната каруца. Купуваш друг, ама след кратко време той изгаря, защото изолацията на кабелите е от пластелин, и е предвидена само да изкара гаранцията на каруцата. После пак си купуваш. След това ти свалят двете огледала, дето са направени супер интелигентно да се демонтират отвън. И трябва да разглобиш цялото огледало за да го монтираш. Също не можеш да го прибереш, за да не го счупи някой. Щото караш Мерцедес - прибирането на огледалата започва някъде близо 2000г. А за имитация на дърво да не говорим при Алфа,щото мерцедес са царете на дървените трески из целия интериор. Жълтото осветление, също точно като на Москвича ми. Какви пък са тия зелени,червени и други уреди по Алфите, като може да имаш усещане за соц-кола в Мерцедесо?
                                Мерцедеса си е Мерцедес !!!
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X